PRIVACYBELEID
Ons privacybeleid is voor het laatst bijgewerkt op 26.08.2022.
Dit privacybeleid beschrijft ons beleid en onze procedures voor het verzamelen, gebruiken en openbaar maken van uw informatie wanneer u de service gebruikt en vertelt u over uw privacyrechten en hoe de wet u beschermt.
We gebruiken uw persoonlijke gegevens om de service te leveren en te verbeteren. Door de Service te gebruiken, gaat u akkoord met het verzamelen en gebruiken van informatie in overeenstemming met dit privacybeleid.
Interpretatie en definities
Interpretatie
De woorden waarvan de beginletter met een hoofdletter wordt geschreven, hebben een betekenis die is gedefinieerd onder de volgende voorwaarden. De volgende definities hebben dezelfde betekenis, ongeacht of ze in enkelvoud of meervoud voorkomen.
Definities
Voor de doeleinden van dit privacybeleid:
- "Account" betekent een uniek account dat voor U is aangemaakt om toegang te krijgen tot onze Service of delen van onze Service.
- "Zaken", voor de doeleinden van de GDPR (General Data Protection Regulation), verwijst naar het Bedrijf als de juridische entiteit die persoonlijke informatie van consumenten verzamelt en de doeleinden en middelen bepaalt voor de verwerking van persoonlijke informatie van consumenten, of namens waarvan dergelijke informatie wordt verzameld en dat alleen, of samen met anderen, het doel en de middelen bepaalt voor de verwerking van persoonlijke informatie van consumenten.
- "Bedrijf" (in deze Overeenkomst "het Bedrijf", "Wij", "Ons" of "Onze" genoemd) verwijst naar dekjebed.nl
Voor de toepassing van de GDPR is het bedrijf de gegevensbeheerder.
- "Land" verwijst naar Nederland.
- "Consument", in de zin van de GDPR (General Data Protection Regulation), betekent een natuurlijke persoon, zoals gedefinieerd in de wet.
- "Cookies" zijn kleine bestanden die door een website op uw computer, mobiele apparaat of enig ander apparaat worden geplaatst en die de details van uw browsegeschiedenis op die website bevatten, naast het vele gebruik ervan.
- "Verwerkingsverantwoordelijke", in de zin van de GDPR (General Data Protection Regulation), verwijst naar het Bedrijf als de rechtspersoon die alleen of samen met anderen het doel van en de middelen voor de verwerking van Persoonsgegevens vaststelt.
- "Apparaat" betekent elk apparaat dat toegang heeft tot de Service, zoals een computer, een mobiele telefoon of een digitale tablet.
- "Persoonlijke gegevens" is alle informatie die betrekking heeft op een geïdentificeerde of identificeerbare persoon.
Voor de doeleinden van de GDPR betekent Persoonsgegevens alle informatie die op u betrekking heeft, zoals een naam, een identificatienummer, locatiegegevens, online identificatiegegevens of een of meer factoren die specifiek zijn voor de fysieke, fysiologische, genetische, mentale, economische, culturele of sociale identiteit.
Voor de doeleinden van de CCPA betekent Persoonsgegevens alle informatie die u identificeert, betrekking heeft op, beschrijft of kan worden geassocieerd met, of redelijkerwijs kan worden gekoppeld, direct of indirect met u.
- "Verkoop", in de zin van de CCPA (California Consumer Privacy Act), betekent het verkopen, verhuren, vrijgeven, bekendmaken, verspreiden, beschikbaar stellen, overdragen of anders mondeling, schriftelijk of elektronisch of op andere manier communiceren van een Persoonlijke informatie van de consument aan een ander bedrijf of een derde partij voor geldelijke of andere waardevolle overweging.
- "Service" verwijst naar de Website.
- "Serviceprovider" betekent elke natuurlijke of rechtspersoon die de gegevens namens het bedrijf verwerkt. Het verwijst naar externe bedrijven of personen die in dienst zijn van het Bedrijf om de Service te vergemakkelijken, om de Service namens het Bedrijf te verlenen, om services met betrekking tot de Service uit te voeren of om het Bedrijf te helpen analyseren hoe de Service wordt gebruikt. Voor de toepassing van de GDPR worden serviceproviders beschouwd als gegevensverwerkers.
- "Gebruiksgegevens" verwijst naar gegevens die automatisch worden verzameld, hetzij gegenereerd door het gebruik van de Service of door de Service-infrastructuur zelf (bijvoorbeeld de duur van een paginabezoek).
- "Website" verwijst naar dekjebed.nl, toegankelijk via https://dekjebed.nl
- "U" betekent de persoon die toegang heeft tot of gebruikmaakt van de Service, of het bedrijf of een andere juridische entiteit namens wie deze persoon toegang heeft tot of gebruikmaakt van de Service, zoals van toepassing.
Op grond van de GDPR (General Data Protection Regulation) kunt u worden aangeduid als de Betrokkene of als de Gebruiker aangezien u de persoon bent die de Dienst gebruikt.
Uw persoonlijke gegevens verzamelen en gebruiken
Soorten verzamelde gegevens
Persoonlijke gegevens
Tijdens het gebruik van onze service kunnen we u vragen om ons bepaalde persoonlijk identificeerbare informatie te verstrekken die kan worden gebruikt om contact met u op te nemen of om u te identificeren. Persoonlijk identificeerbare informatie kan omvatten, maar is niet beperkt tot:
- E-mailadres
- Voornaam en achternaam
- Telefoonnummer
- Adres, staat, provincie, postcode, plaats
- Gebruiksgegevens
Gebruiksgegevens
Gebruiksgegevens worden automatisch verzameld bij het gebruik van de Dienst.
Gebruiksgegevens kunnen informatie bevatten zoals het internetprotocoladres van uw apparaat (bijv. IP-adres), browsertype, browserversie, de pagina's van onze service die u bezoekt, de tijd en datum van uw bezoek, de tijd die op die pagina's is doorgebracht, uniek apparaat identificatiegegevens en andere diagnostische gegevens.
Wanneer u toegang krijgt tot de Service via of via een mobiel apparaat, kunnen wij automatisch bepaalde informatie verzamelen, waaronder, maar niet beperkt tot, het type mobiel apparaat dat u gebruikt, de unieke ID van uw mobiele apparaat, het IP-adres van uw mobiele apparaat, uw mobiele besturingssysteem, het type mobiele internetbrowser dat u gebruikt, unieke apparaat-ID's en andere diagnostische gegevens.
We kunnen ook informatie verzamelen die uw browser verzendt wanneer u onze Service bezoekt of wanneer u toegang krijgt tot de Service via of via een mobiel apparaat.
Trackingtechnologieën en cookies
We gebruiken cookies en vergelijkbare trackingtechnologieën om de activiteit op onze service te volgen en bepaalde informatie op te slaan. Gebruikte trackingtechnologieën zijn bakens, tags en scripts om informatie te verzamelen en te volgen en om onze service te verbeteren en te analyseren. De technologieën die we gebruiken, kunnen zijn:
- Cookies of browsercookies. Een cookie is een klein bestand dat op Uw Apparaat wordt geplaatst. U kunt uw browser de opdracht geven om alle cookies te weigeren of om aan te geven wanneer een cookie wordt verzonden. Als u echter geen cookies accepteert, kunt u sommige delen van onze service mogelijk niet gebruiken. Tenzij u uw browserinstellingen hebt aangepast zodat deze cookies weigert, kan onze service cookies gebruiken.
- Web Beacons. Bepaalde delen van onze Service en onze e-mails kunnen kleine elektronische bestanden bevatten die bekend staan als web beacons (ook wel clear gifs, pixeltags en single-pixel gifs genoemd) waarmee het Bedrijf bijvoorbeeld gebruikers kan tellen die die pagina's hebben bezocht of een e-mail heeft geopend en voor andere gerelateerde websitestatistieken (bijvoorbeeld het registreren van de populariteit van een bepaalde sectie en het verifiëren van de systeem- en serverintegriteit).
Cookies kunnen "permanente" of "sessie" cookies zijn. Permanente cookies blijven op uw pc of mobiele apparaat staan wanneer u offline gaat, terwijl sessiecookies worden verwijderd zodra u uw webbrowser sluit.
Cookies kunnen "permanente" of "sessie" cookies zijn. Permanente cookies blijven op uw pc of mobiele apparaat staan wanneer u offline gaat, terwijl sessiecookies worden verwijderd zodra u uw webbrowser sluit.
We gebruiken zowel sessie- als permanente cookies voor de onderstaande doeleinden:
- Noodzakelijke/essentiële cookies
Type: Sessiecookies
Beheerd door: Ons
Doel: Deze cookies zijn essentieel om u diensten te leveren die beschikbaar zijn via de website en om u in staat te stellen enkele van de functies ervan te gebruiken. Ze helpen om gebruikers te authenticeren en frauduleus gebruik van gebruikersaccounts te voorkomen. Zonder deze cookies kunnen de diensten waar u om hebt gevraagd niet worden geleverd en we gebruiken deze cookies alleen om u die diensten te leveren.
- Cookiebeleid / Kennisgeving Acceptatie Cookies
Type: permanente cookies
Beheerd door: Ons
Doel: Deze cookies identificeren of gebruikers het gebruik van cookies op de website hebben geaccepteerd.
- Functionaliteitscookies
Type: permanente cookies
Beheerd door: Ons
Doel: Deze cookies stellen ons in staat keuzes te onthouden die u maakt wanneer u de website gebruikt, zoals het onthouden van uw inloggegevens of taalvoorkeur. Het doel van deze cookies is om u een persoonlijkere ervaring te bieden en te voorkomen dat u uw voorkeuren telkens wanneer u de website gebruikt opnieuw moet invoeren.
- Tracking- en prestatiecookies
Type: permanente cookies
Beheerd door: derden
Doel: Deze cookies worden gebruikt om informatie bij te houden over het verkeer naar de website en hoe gebruikers de website gebruiken. De informatie die via deze cookies wordt verzameld, kan u direct of indirect identificeren als individuele bezoeker. Dit komt omdat de verzamelde informatie doorgaans is gekoppeld aan een pseudoniem identificatienummer dat is gekoppeld aan het apparaat dat u gebruikt om toegang te krijgen tot de website. We kunnen deze cookies ook gebruiken om nieuwe pagina's, functies of nieuwe functionaliteit van de website te testen om te zien hoe onze gebruikers erop reageren.
Gebruik van uw persoonlijke gegevens
Het Bedrijf kan Persoonsgegevens gebruiken voor de volgende doeleinden:
- Om onze Service te leveren en te onderhouden, inclusief om het gebruik van onze Service te controleren.
- Om uw account te beheren: om uw registratie als gebruiker van de service te beheren. De door u verstrekte persoonsgegevens kunnen u toegang geven tot verschillende functionaliteiten van de dienst die voor u als geregistreerde gebruiker beschikbaar zijn.
- Voor de uitvoering van een contract: de ontwikkeling, naleving en uitvoering van het koopcontract voor de producten, artikelen of diensten die u hebt gekocht of van enig ander contract met ons via de Dienst.
- Om contact met u op te nemen: om contact met u op te nemen via e-mail, telefoongesprekken, sms of andere gelijkwaardige vormen van elektronische communicatie, zoals pushmeldingen van een mobiele applicatie met betrekking tot updates of informatieve communicatie met betrekking tot de functionaliteiten, producten of gecontracteerde diensten, inclusief de beveiligingsupdates , indien nodig of redelijk voor de uitvoering ervan.
- Om u nieuws, speciale aanbiedingen en algemene informatie te verstrekken over andere goederen, diensten en evenementen die wij aanbieden die vergelijkbaar zijn met degene die u al heeft gekocht of waarover u heeft geïnformeerd, tenzij u ervoor heeft gekozen dergelijke informatie niet te ontvangen.
- Om uw verzoeken te beheren: Om uw verzoeken aan ons bij te wonen en te beheren.
- Voor bedrijfsoverdrachten: we kunnen uw informatie gebruiken om een fusie, afstoting, herstructurering, reorganisatie, ontbinding of andere verkoop of overdracht van sommige of al onze activa te evalueren of uit te voeren, hetzij als continuïteit of als onderdeel van faillissement, liquidatie , of een vergelijkbare procedure, waarbij Persoonsgegevens die door ons worden bewaard over onze servicegebruikers behoren tot de overgedragen activa.
- Voor andere doeleinden: we kunnen uw informatie voor andere doeleinden gebruiken, zoals gegevensanalyse, het identificeren van gebruikstrends, het bepalen van de effectiviteit van onze promotiecampagnes en om onze service, producten, services, marketing en uw ervaring te evalueren en te verbeteren.
We kunnen uw persoonlijke gegevens delen in de volgende situaties:
- Met serviceproviders: we kunnen uw persoonlijke gegevens delen met serviceproviders om het gebruik van onze service te controleren en te analyseren, voor betalingsverwerking, om contact met u op te nemen.
- Voor bedrijfsoverdrachten: we kunnen uw persoonlijke informatie delen of overdragen in verband met, of tijdens onderhandelingen over, een fusie, verkoop van bedrijfsactiva, financiering of overname van alle of een deel van ons bedrijf aan een ander bedrijf.
- Met gelieerde ondernemingen: we kunnen uw informatie delen met onze gelieerde ondernemingen, in welk geval we van die gelieerde ondernemingen zullen eisen dat ze dit privacybeleid respecteren. Gelieerde ondernemingen zijn onder meer Ons moederbedrijf en alle andere dochterondernemingen, joint venture-partners of andere bedrijven die wij controleren of die onder gezamenlijke controle van ons staan.
- Met zakenpartners: we kunnen uw informatie delen met onze zakenpartners om u bepaalde producten, diensten of promoties aan te bieden.
- Met andere gebruikers: wanneer u persoonlijke informatie deelt of op een andere manier in de openbare ruimten communiceert met andere gebruikers, kan dergelijke informatie door alle gebruikers worden bekeken en openbaar buiten worden verspreid.
- Met uw toestemming: we kunnen uw persoonlijke gegevens met uw toestemming voor andere doeleinden bekendmaken.
Bewaring van uw persoonlijke gegevens
Het bedrijf bewaart uw persoonlijke gegevens alleen zolang als nodig is voor de doeleinden die in dit privacybeleid worden uiteengezet. We zullen uw persoonlijke gegevens bewaren en gebruiken voor zover dat nodig is om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen (bijvoorbeeld als we uw gegevens moeten bewaren om te voldoen aan de toepasselijke wetgeving), conflicten op te lossen en onze juridische overeenkomsten en beleid af te dwingen.
Het bedrijf bewaart ook gebruiksgegevens voor interne analysedoeleinden. Gebruiksgegevens worden over het algemeen voor een kortere periode bewaard, behalve wanneer deze gegevens worden gebruikt om de beveiliging te versterken of om de functionaliteit van Onze Service te verbeteren, of als We wettelijk verplicht zijn om deze gegevens voor langere tijd te bewaren.
Overdracht van uw persoonlijke gegevens
Uw informatie, inclusief Persoonsgegevens, wordt verwerkt in de bedrijfskantoren van het Bedrijf en op alle andere plaatsen waar de partijen die bij de verwerking betrokken zijn zich bevinden. Dit betekent dat deze informatie kan worden overgedragen naar - en onderhouden op - computers die zich buiten uw staat, provincie, land of ander overheidsrechtsgebied bevinden waar de wetten over gegevensbescherming kunnen verschillen van die van uw rechtsgebied.
Uw toestemming voor dit privacybeleid, gevolgd door uw indiening van dergelijke informatie, vertegenwoordigt uw instemming met die overdracht.
Het bedrijf zal alle redelijkerwijs noodzakelijke stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat uw gegevens veilig en in overeenstemming met dit privacybeleid worden behandeld en dat uw persoonlijke gegevens niet worden overgedragen aan een organisatie of een land, maar niet als er voldoende controles zijn, waaronder de beveiliging van Uw gegevens en andere persoonlijke informatie.
Openbaarmaking van Uw Persoonlijke Gegevens
Zakelijke transacties
Als het bedrijf betrokken is bij een fusie, overname of verkoop van activa, kunnen uw persoonsgegevens worden overgedragen. We zullen u op de hoogte stellen voordat uw persoonlijke gegevens worden overgedragen en onderworpen worden aan een ander privacybeleid.
Rechtshandhaving
Onder bepaalde omstandigheden kan het bedrijf worden verplicht om uw persoonlijke gegevens bekend te maken als dit wettelijk verplicht is of als reactie op geldige verzoeken van overheidsinstanties (bijvoorbeeld een rechtbank of een overheidsinstantie).
Andere wettelijke vereisten
Het bedrijf kan uw persoonlijke gegevens te goeder trouw bekendmaken dat een dergelijke actie noodzakelijk is om:
- Voldoen aan een wettelijke verplichting
- Bescherm en verdedig de rechten of eigendom van het bedrijf
- Voorkomen of onderzoeken van mogelijke misstanden in verband met de Dienst
- Bescherm de persoonlijke veiligheid van gebruikers van de service of het publiek
- Beschermen tegen wettelijke aansprakelijkheid
Beveiliging van uw persoonlijke gegevens
De veiligheid van uw persoonlijke gegevens is belangrijk voor ons, maar onthoud dat geen enkele methode van verzending via internet of methode van elektronische opslag 100% veilig is. Hoewel we ernaar streven commercieel aanvaardbare middelen te gebruiken om uw persoonlijke gegevens te beschermen, kunnen we de absolute veiligheid ervan niet garanderen.
Gedetailleerde informatie over de verwerking van uw persoonlijke gegevens
De serviceproviders die we gebruiken, hebben mogelijk toegang tot uw persoonlijke gegevens. Deze externe leveranciers verzamelen, bewaren, gebruiken, verwerken en dragen informatie over uw activiteit op onze service over in overeenstemming met hun privacybeleid.
We kunnen externe serviceproviders gebruiken om het gebruik van onze service te controleren en te analyseren.
We kunnen uw persoonlijke gegevens gebruiken om contact met u op te nemen met nieuwsbrieven, marketing- of promotiemateriaal en andere informatie die voor u interessant kan zijn. U kunt ervoor kiezen om geen of alle van deze berichten van Ons te ontvangen door de afmeldingssite of instructies te volgen die in elke e-mail die we sturen of door contact met ons op te nemen.
We kunnen binnen de Service betaalde producten en/of diensten leveren. In dat geval kunnen we diensten van derden gebruiken voor betalingsverwerking (bijvoorbeeld betalingsverwerkers).
We zullen uw betaalkaartgegevens niet opslaan of verzamelen. Die informatie wordt rechtstreeks verstrekt aan onze externe betalingsverwerkers wiens gebruik van uw persoonlijke informatie wordt geregeld door hun privacybeleid. Deze betalingsverwerkers houden zich aan de normen die zijn vastgesteld door PCI-DSS zoals beheerd door de PCI Security Standards Council, een gezamenlijke inspanning van merken als Visa, Mastercard, American Express en Discover. PCI-DSS-vereisten zorgen voor een veilige verwerking van betalingsinformatie.
Uw rechten onder de GDPR
Het bedrijf verbindt zich ertoe de vertrouwelijkheid van uw persoonlijke gegevens te respecteren en te garanderen dat u uw rechten kunt uitoefenen.
U hebt op grond van dit privacybeleid, en wettelijk als u zich binnen de EU bevindt, het recht om:
- Vraag toegang tot uw persoonlijke gegevens. Het recht op toegang, bijwerken of verwijderen van de informatie die we over u hebben. Waar mogelijk kunt u uw persoonlijke gegevens rechtstreeks openen, bijwerken of verwijderen in het gedeelte Uw accountinstellingen. Als u deze acties niet zelf kunt uitvoeren, neem dan contact met ons op om u te helpen. Hierdoor kunt u ook een kopie ontvangen van de persoonlijke gegevens die wij over u bewaren.
- Verzoek om correctie van de persoonlijke gegevens die wij over u bewaren. U hebt het recht om onvolledige of onjuiste informatie die wij over u hebben te laten corrigeren.
- Bezwaar maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens. Dit recht bestaat wanneer we vertrouwen op een legitiem belang als rechtsgrond voor onze verwerking en er iets is met uw specifieke situatie waardoor u op deze grond bezwaar wilt maken tegen onze verwerking van uw persoonlijke gegevens. U hebt ook het recht om bezwaar te maken wanneer wij uw persoonsgegevens verwerken voor direct marketingdoeleinden.
- Verzoek om verwijdering van uw persoonlijke gegevens. U hebt het recht om ons te vragen om persoonlijke gegevens te verwijderen of te verwijderen wanneer er geen goede reden voor ons is om door te gaan met de verwerking ervan.
- De overdracht van uw persoonlijke gegevens aanvragen. Wij zullen aan u, of aan een door u gekozen derde, uw persoonlijke gegevens verstrekken in een gestructureerd, veelgebruikt, machineleesbaar formaat. Houd er rekening mee dat dit recht alleen van toepassing is op geautomatiseerde informatie waarvoor u ons aanvankelijk toestemming heeft gegeven om te gebruiken of waar wij de informatie hebben gebruikt om een contract met u uit te voeren.
- Uw toestemming intrekken. U hebt het recht om uw toestemming voor het gebruik van uw persoonlijke gegevens in te trekken. Als u uw toestemming intrekt, kunnen we u mogelijk geen toegang geven tot bepaalde specifieke functionaliteiten van de service.
Uitoefening van uw GDPR-gegevensbeschermingsrechten
U kunt uw recht op toegang, rectificatie, annulering en verzet uitoefenen door contact met ons op te nemen. Houd er rekening mee dat we u kunnen vragen om uw identiteit te verifiëren voordat we op dergelijke verzoeken reageren. Als u een verzoek indient, zullen wij ons best doen om u zo snel mogelijk te antwoorden.
U hebt het recht om een klacht in te dienen bij een gegevensbeschermingsautoriteit over onze verzameling en gebruik van uw persoonlijke gegevens. Als u zich in de Europese Economische Ruimte (EER) bevindt, neem dan voor meer informatie contact op met uw lokale gegevensbeschermingsautoriteit in de EER.
Links naar andere websites
Onze Service kan links bevatten naar andere websites die niet door Ons worden beheerd. Als u op een link van een derde partij klikt, wordt u naar de site van die derde partij geleid. We raden u ten zeerste aan om het privacybeleid van elke site die u bezoekt te lezen.
We hebben geen controle over en aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor de inhoud, het privacybeleid of de praktijken van sites of diensten van derden.
Wijzigingen in dit privacybeleid
We kunnen ons privacybeleid van tijd tot tijd bijwerken. We zullen u op de hoogte stellen van eventuele wijzigingen door het nieuwe privacybeleid op deze pagina te plaatsen.
We zullen u hiervan op de hoogte stellen via e-mail en/of een prominente kennisgeving op Onze Service, voordat de wijziging van kracht wordt, en de datum "Laatst bijgewerkt" bovenaan dit Privacybeleid bijwerken.
U wordt geadviseerd om dit privacybeleid regelmatig te controleren op eventuele wijzigingen. Wijzigingen in dit privacybeleid zijn van kracht wanneer ze op deze pagina worden geplaatst.
Neem contact met ons op
Als u vragen heeft over dit privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen:
- Door deze pagina op onze website te bezoeken: dekjebed.nl
- Door ons een e-mail te sturen: info@dekjebed.nl